Friday, April 22, 2011

Huh, bad day!

Ya Allah. today is bad bad for me and friend -.- gosh, guest what? k first, TERmakan makanan org kt dewan. Ergh, malu gila -.-' Ter ok bukan sengaja nak makan. dah lah budak cina punya makanan. Allah je yg tahu ktorg makan apa. FYI kteorg makan daging babi -..- Goshh sumpah geli and mual. huhh, tafakk lah! Si melisa tu pegi bagi tahu cikgu. godie lah bitch. k masuklah bilik dipslin terus --' weird rite? yeahh hell. Dah ahh 1hour kt bilik dipslin tu. Oh my suck! then ada pulak case lain, Omigodd baby, Puan loh suck my cock lah! how dare you! pasal cikgu tu ahh satu class masuk bilik dipslin sbb kuar scinece lab cepat! Ya Allah. mengelabah sial case nie -.-' Actually we all malas nak masuk class dia. you know what? dia ajar bapak ah tak fahammm langsung! sumpah. Nak je tukar cikgu. apa kan daya saya cuma anak murid saja :P haha, tak bole buat apalah ikot jelah -.-'k stop nie case lain, Yeah genji. bak kata classmate aku! haha. nie case hp pulak. hayooo nadia baby, natasha baby and adlyna baby asal korang bawak hp? see td kena jumpa puan khoo kan? haha. cikgu displin actually. Prffff nasib baik tak kantoi kan? haha, nxt time jangan lah bawak hp lagi! Yeah hell lupa nak bg tahu td aku dapat present tau :) hihi, seronok lah sgt kan -.-' nadia yg bagi. hahhahhah. sumpah kelakar dia bg aku BUDU! hahhahha. satu class aku gelak :P haha. btw thanks nadia euww. kbai.



No comments:

Post a Comment