Monday, June 13, 2011

Grr :(

Heloooo semua (: Penat harini dah start sekolah kan?! Okay alhamdulilah dah dapat exam paper. But banyak yang fail :( Mumyy dont beat me pls? iloveyouu. But sokay lah mama nak pkul pkul lah kita tak kesah :( Salah kita juga kan sapa sruh tak nak study :( Okay nevermind :) Haaa nak cerita pasal smlm :(  Izzat! Kenapa you buat i mcm tu?! Fuck off :( Kalau tak suka cakap. Tp jangan suka bg org nangis lah :(  Kenapa sume org tak sayang aku haaaaa?! Kenapa?! aku ada buat salah ke kt korang sume :'/ Kalau ada sory lah guys. Aku tak nak ah jd mcm dulu sume org anti aku! :( now aku nak lifestyle <3 aku nak hidup sorang-2 boleh? aku tak nak ada org kacau aku selain kawan-2 aku :) kawan-2 aku lah buat aku happy buat aku seronok  setiap hari! tp you izzat?! hmm, i thought you akan gembirakan hidup i mcm dulu :( But tu just 3days :( kenapa kejap. yaaaa i know dorg kutuk you. but kenapa i yg kena?! sepatutnya dorang lah ni i yang kena pula?! shitt :( okayy i tahu you tak sayang i lg rite? :) sumpah semalam i tak kuat lg. i hampir-2 putus asa dgn life i izzat :( but i fikir family kawan-2 i terus tidur and lupa kan sume tu :( kalau i tkda dorang sumpah i buat kerja bodoh smlm. tp tak kan sbb you i nak buat kerja bodoh kan. boooo buang masa :p aku nak ubah diri aku mulai sekarang :* nak jd budak baik :) ada bran? :P  Ok nthing to say, org dah tak syg buat apa nak terhenggeh lagi kan. but one word i say iloveyou izzat <3 kbaii  xoxo :*

No comments:

Post a Comment